torsdag 5. mai 2011

Vinnie på fisketur.

I går var meg og samboeren min på fisketur igjen,og selvfølgelig var Vinnie med.
Han bare elsker å vøre med på fisketur,for han vet at det blir fisk da som han kan leke med,noe som er kjempe gøy.
Mens meg og Vinnie venter på at gubben skla få fisk så går Vinnie godbitsøk,han har blitt en reser på å søke,og er så ivrig. Beggynner å søke føre jeg får hivd utover godbitene,hehe.
Filma Vinnie når han fikk godbitsøket,så jeg legger ved videon også. Lar bildene tale for seg selv jeg :)

                                        
                     Vinnie koser seg med fisken. Prøver å løfte den opp,men det er ikke så lett,hehe.


Kanskje det hjelper å løfte fisken i hue? Vinnie speider etter matfar,han hører at bremsen på snelle slurer og at det er fisk på kroken.


                            Vinnie gir seg ikke med det første med å prøve å løfte/bære fisken.

                             Det lønner seg å være tålmodig. Klarte til slutt å løfte makrellen.


                                          Se hvor flink jeg er til å bære fisken da mamma :)

                                      Vinnie er stolt som en hane som har klart å bære fisken.


                                  Man må jo tygge litt på fisken også,den smaker jo såå godt.


                                      Vinnie prøver å løfte opp fisken igjen,ikke lett nei,hehe.

Hmmm... Der hørte jeg bremsen igjen,og det blei søren meg en fisk til til meg,weee. Vinnie blei litt sliten etter masse herjing med fisken og godbitsøk,så han la seg ned for å slappe av i gresset.

Vinnie går godbitsøk. Han er blitt utrolig flink,og er så utrolig ivrig,ikke vanskelig å se at han digger å bruke nesa si nei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar