søndag 20. mars 2011

Vinnie har vært på fisketur.


Morgenen i går startet veldig bra,måtte bare ut i det fine været å gå en tur på morgenen,noe Vinnie synes var deilig,han fikk også løpe løs litt :)
Når han hadde sovet 1 time,så pakka vi "sekken" og reiste ut for å se om isen har slippt så Christian kunne prøve fiskelykken.
Vinnie har riktig nok vært med på fisketur før,og reagerer ikke i det hele tatt når Christian kaster. Deilig å ha en hund som kan være med på fisketur uten å stresse og skal ta sluken :)

Mens Christian fiska,så lekte meg og Vinnie og han hadde godbitsøk,noe han bare elsker. Jeg fikk tatt en del bilder av Vinnie. Så her kommer noen bidler :)
Her kommer en video snutt med flere bidler fra turen.


4 kommentarer:

  1. Tusen takk Dana,er selvfølgelig helt enig med deg,hehe. Du skulle hatt den en corgi vettu ;)

    SvarSlett
  2. Å så koselig å lese om Vinni som leter etter godbiter i snøen. Koselig fisketur. Flink du er med ham Susann.

    SvarSlett
  3. Hei,
    Så fin hundeblogg du har. Jeg legger meg til som følger.
    Ta gjerne en liten titt innom min hundeblogg også om du har lyst. :-)
    http://hilltop-house-no.blogspot.com/

    SvarSlett