torsdag 3. mars 2011

Sosialisering!

Som alle vet,så er det veldig viktig å sosialisere valpen så mye som mulig uten at det blir for mye,man må finne den riktige balansen i sosialiseringen.
Så i dag har vi vært ute å sosialisert Vinnie på ett nytt sted,og uttenfor en butikk. Uttenfor butikken så trente vi på at han ikke skal bjeffe på mennsker siden han er ekspert på å bjeffe på mennesker,hehe.

Han var kjempe flink å ikke bjeffe på ett eneste menneske når vi var uttafor butikken mens kjæresten min var inne å handla. Måten jeg bruker for å få han til å la være å bjeffe,er å få han til å konsentrere seg om meg med at jeg trener på å stå pent(lærer inn dette siden han skal på utstilling snart) og får masse godbiter og skryt når han gjør dette.
Han får også godbiter og skryt når han kunn seg på mennesker uten å bjeffe,noe han gjorde flere ganger i dag. Da stå han også kjempe fint å bare kikka på de som gikk ut og inn fra butikken :)

Når kjæresten min var ferdig på butikken,så reiste vi til et nedlagt fabrikkområde,litt bortenfor så er det ett nydelig natur område med badestrand som blir godt benytta på sommeren.
Her fikk Vinnie snuse,herje og kose seg mens vi fikk tatt noen bilder(tok mest bilder av Vinnie jeg da,mens kjæresten min tok en god del bidler av falleferdige hus,båter og diverse andre ting som var der og selvfølgelig av naturen).
Jeg fikk en god del tøffe bilder av Vinnie som egentlig sier sitt om åssen han er,hehe. Lar bildene tale for seg selv jeg :)

                                                             Denne var litt skummel.

                                                            Nam nam,pinne er godt..
                                                                 Pene godgutten min.

                                                          Denne lukta det godt av.

                                                            Nydelig vær og utsikt.

 
Vinnie speider utover sjøen.

                                                          Ett av de falleferdige husene.
                                                     Siste raptussen føre vi reiste hjem.

Det blei litt mange bilder,men håper dere overlevde og likte bildene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar