søndag 6. mars 2011

Vinnie 4 måneder :)


I går var Vinnie 4 måneder,og det blei feira først med en tur til en barnehage rett ved oss,så Vinnie kunne få herja litt og kjent noen nye lukter. Han gikk rundt å snusa og koste seg i barnehagen,og da så jeg mitt snitt til å gjemme meg så han skal lære seg å være mer obs på hvor jeg er til en hver tid.

Dette reagerte han kjempe bra på,tok ikke lange tiden fra jeg gjemte meg til han kom løpende i full fart :)
Og da blei det selvfølgelig masse skryt når han kom,etter hver gang jeg gjmte meg så blei han helt i hundre og løp og herja,tydelig at han synes det var gøy ja :)

Når vi kom hjem igjen var det rett i buret for å sove litt for Vinnie,det tok tydelig på å være på ett nytt sted og passe på hvor jeg var til en hver tid :)
Når han da vokna igjen,så reiste jeg og kjæresten min opp på hundeklubben så han fikk ut enda mer energi,vi regna egentlig med at det ikke var noen der opp,så vi tok med oss taukaste leka til Vinnie og selvfølgelig kamera :)

Når vi kom opp dit så var det ingen der,men etter bare noen få minutter så kom det ei jente/dame med en staffordshire bull terrier tispe på 8 mnd.
Vi var litt skeptisk,for denne hunden gikk løs og løp rett bort til Vinnie,jeg hadde tatt på han båndet tilfelle denne hunden var sinna og sto klar til å bryte inn. Men den tispa var jo bare så snill,så da slapp jeg Vinnie og lot de leke og kose seg :)

Både Vinnie og Whitetå(tror det skrives sånn) er to domminante hunder,så det blei litt knuffing,men Whitetå var sjefen og sa bra i fra til Vinnie på en ordentlig måte uten at det blei bråk.
Vi var på hundeklubben i 1,5 time sånn ca. Og da var Vinnie helt utslitt. Resten av kvelden var han rolig og bare slappa av etter en dag full av nye inntrykk :)
Her kommer en del bidler jeg tok av Vinnie og Whitetå.


                                                   Nydelig ansikt på den tispa,og herlig gemytt.
                                            Haha,jeg tok deg igjen Vinnie ;)

6 kommentarer:

  1. Heisann, så koselig blogg du har om Vinnie. Herlige bilder. Og så koselig at han har funnet en så god lekekamerat.

    SvarSlett
  2. Så koselig at du likte bloggen min Torhild :)
    Den tispa han lekte med var kjempe herlig,håper vi treffer på hu og eieren igjen så de får lekt mer sammen :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig fin hun er, så spennende farger. er det blue merle det heter? vakker ihvertfall!! :)

    SvarSlett
  4. Ja,fargen hans er kjempe fin. Den heter blue merle ja :) Er blitt ordentlig fasinert av den fargen,hehe.

    SvarSlett
  5. Så fin i fargen han er! Og øynene! Skikkelig fascinerende er han! =)

    SvarSlett
  6. Tusen takk :) Han er veldig fasinerende ja,og kjempe herlig,hehe.

    SvarSlett