onsdag 2. mars 2011

Velkommen!

Velkommen til bloggen min!

I bloggene mine framover kan du lese om en del av hva jeg driver med. Jeg kommer også til å legge ut en del bilder,da jeg elsker å ta bilder. Jeg kommer også til å skrive en del om hunden min. En Welsh Corgi Cardigan valp(født. 5.11-10) med fargen blue merle som heter Imme`s King of blues,til daglig Vinnie.
Jeg må bare skryte litt av Vinnie mens jeg er i gang å fortelle om han :)
På mandag var vi hos dyrlegen for å revaksinere han. Dyrlegen skrøyt mye av åssen han har utvikla seg,han veide 11,3 kg,sist vi var der(1mnd. siden) så veide han 7,2kg. Så han har vokst mye på den måneden.
Vi var litt "redd" for at han var for tykk,men i følge dyrlegen så var han helt perfekt :)

I går så mista han først den ene fortanna si nede,og da oppdaga jeg at nabo tanna også var løs. Seinere på kvelden så mista han nabo tanna som var løs,så nå er han uten fortenner nede :)
Må jo bare legge ut ett bilde av Vinnie mens jeg er i gang med å skryte av han :)

Vinnie får kraftbein for første gang,det var ordentlig snadder synes han :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar