mandag 10. oktober 2011

Jeg syr regn dekken på bestilling!

Som overskriften sier,så syr jeg regn dekken til hunden din på bestilling etter mål av hunden din.
Prisen varierer etter størrelsen på hunden,feks. dekken til en chihuahua tar jeg 150 kr for,mens til en welsh corgi cardigan tar jeg 260 kr. for.
Så hvis dere vil ha ett bra dekken til hunden deres,så bare skrik ut. Legger ved bilde av hunden min Vinnie med dekkenet så ser dere hvordan det ser ut. På dekkenet til Vinnie,så har jeg ikke halefeste, for det sitter godt på han uten å skli opp under tur eller når han rulla seg. Men jeg kan godt sy på hvis dere ønsker det. Jeg bruker strikk til halefeste med trykk knapp så det er lett å få av og på. Det er strikk rundt hele dekkenet så det skal sitte godt på hunden,og borrelås på hver side av hunden til å feste understykket,så det sitter godt på.
På bilde så har Vinnie akkurat kommet inn fra høljregn og han har rulla seg på dørmatta uten at jeg rettet på det etter at han rulla seg :) Jeg kan godt sy sånn at dekkenet dekker mer av hoftene hvis det er ønskelig. Det vises heller ikke så godt på bilde,men regn dekkenet har en hals opp til under haka på Vinnie,jeg hadde bare glemt å ta opp halsen når jeg tok på dekkenet. Jeg syr i alle størrelser.
Kjøper betaler porto.

2 kommentarer:

  1. Godt nytt år vennen, håper dette året blir et godt nytt år.. Spesielt friskt , kjærlighet og hunde år.

    klemmer fra oss i Bodø

    SvarSlett
  2. Tusen takk vennen :) Riktig godt nyttår til deg også :) Ønsker deg alt godt for det nye året også :) Håper dette året blir mye bedre enn det som var for deg.
    Klemmer tilbake fra oss i lille Kragerø :)

    SvarSlett