torsdag 16. februar 2012

Snart årets første utstilling.

På lørdag braker det løs med årets første utstilling for oss :)
Jeg både gruer og gleder meg som fy til  stille Vinnie.
Det er veldig nervepirrende at det er en pembroke oppdretter som er dommeren,det gjør det litt mer spesielt synes jeg. Og prestasjonsangsten har kommet for fult,hehe.
Vi reiser opp til Gvarv i morra for å sove over hos Ansie,så vi slipper å stå opp kl 04:30 på lørdagen,så tusen takk Ansie for at vi får kapre ett soverom hos dere :D
Så her pakker vi og forbereder vi oss for harde livet,så å si alt er pakka nå som jeg skal ha med meg. Men tinga jeg skal ha med til Vinnie er ikke pakka,de får jeg ikke pakka før i morra etter at han har bada og blitt føna.
Det blir kjempe koselig å se Ansie,ungene hennes og hundene hennes igjen,det er altfor lenge siden sist nå :)

Uka føre jeg skal på en utstilling er alltid helt grusom,da har jeg helt sinnsykt mye nerver,og jeg gruer meg som fy,og nå er det ingen unntak,nervene er på høygir,søvnen er dårlig med masse teite drømmer,hehe.
Selvfølgelig håper jeg at det vil gå bra på utstillinga denne gangen også,men jeg blir uansett fornøyd med det resultatet som kommer,så sant det ikke blir KIP (disk) så er jeg fornøyd,for uansett resultat,så er Vinnie perfekt i mine/våres øyne,hehe.
Det viktigste er jo å ha det gøy og kose seg i ringen,noe både Vinnie og jeg gjør :)
Resultatet fra utstillinga kommer nok ikke før på søndag her i bloggen,er nok altfor utslitt på lørdagen til å orke å blogge :)

Vinnie poserer med rosetten han fikk på forrige utstilling. Da fikk han exelent og kom på første plass i sin klasse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar