torsdag 14. juni 2012

Utstilling til søndag :D

                          Vinnie på Sandefjord utstillinga i fjor hvor han debuterte i utstillings ringen :)


Til søndag er det nok en gang tid for utstilling med Vinnie,denne gangen skal han stilles i Sandefjord første gang i åpen klasse unghund. Første gang han var på utstilling var i Sandefjord og da blei han BIR valp og BIG3 valp. Så jeg håper han vil gjøre det like bra denne gangen,jeg gleder meg iallefall vanvittig mye.

                                                       Vinnie og Gabriella <3<3

Det jeg gleder meg ekstra til,er at dattra mi Gabriella skal være med. Hu har spurt mange ganger om hu kan være med på utstilling,og endelig kunne hu det :) Hu skal være hos oss hele helga,noe vi alle gleder oss veldig til :) Det skal bli så godt å ha hu her en hel helg :D
Så her er det mye forberedelser til helga,meg og Vinnie trener for harde livet til utstillinga,hadde en kjempe bra trenings økt med han i dag,da stilte han seg opp helt perfekt flere ganger og han løp kjempe fint,håper bare han viser seg så bra på søndag også,og at jeg husker å gå fort nok så han får vist seg på best mulig måte :)
Ellers holder jeg på å forberede alt til at Gabriella skal være her i helga,rommet hennes er rydda ferdig,så nå gjenstår det bare å vaske,støvsuge og tørke støv der. Og vaske og ordne resten av leiligheten til hu kommer :)
Fyttikatta å jeg gleder meg til prinsessa mi kommer i helga,jeg skal hente hu på skolen 12:15 på fredag,og skal levere hu igjen på søndag kl 20. Det blir rett og slett den mest perfekte helga EVER :)
Skriver mer til uka når alt er over :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar