tirsdag 25. september 2012

Drømmen går i oppfyllelse!

Endelig går drømmen min/vår i oppfyllelse om å kjøpe hus på landet.
Helt fra jeg var ei lita jente har jeg drømt om å ha hus på landet med masse dyr.
Å ha masse dyr rundt meg blir nok ikke realisert på den måten som jeg drømte om når jeg var liten. Vi skal jo ha dyr,vi har jo Vinnie og Pippi (katta),også skal vi med tid og stunder kjøpe oss en tispe valp,selvfølgelig blir det en corgi,vi skal jo drive oppdrett av rasen i fremtiden :)

Der huset ligger er det nydelig tur områder rett utenfor døra og da i skogen,det er også ett stort vann nesten rett bak huset som vi kan benytte så mye vi vil til det vil selv vil :)
Drømmen til samboeren min har alltid vært å ha ett fiskevann rett utenfor døra,og det får vi jo på en måte nå,vi trenger bare å gå over jordet,så er vi ved vannet :)
Tomten til huset er på 1,5 mål,så det blir nok av boltreplass der for Vinnie :)

Drømmen vår er rett og slett gått i oppfyllelse nå,det er som at vi har kommet til paradis rett og slett. Ekstra godt er det å komme bort herfra etter å ha blitt trakassert og plaga i 2 år av naboene her vi bor nå.,det har rett og slett vært ett stort helvete å bo her vi bor nå.

Rundt den 5. oktober så får vi nøkkelen til drømme hjemmet vårt :) Vi er rett og slett i skyene nå av lykke,den følelsen er så deilig :)

I dag skal vi ha en rolig dag og hente inn energi til alt styret som kommer nå framover med alt som innebærer å flytte. Så i morra begynner "hardkjøret" med pakking,vasking etc.
I dag fpr vi også vite hva taksten er på leiligheten,hadde en takstmann her oppe i går,så det blir kjempe spennende å høre hvor mye vi kan regne med å få for leiligheten :)
Håper dere alle får en strålende dag i dag :)

Vet ikke hvorfor all teksten blei markert med hvit,men men..
Huset vårt :)

Kjøkkenet vårt,veggene er malt i fargen kaffe latte nå. Det blir koselig å sitte her på morgenen å spise frokost og kikke utover hagen vår :)


Her er litt av hagen vår. Bygget på venstre side er garasjen vår også er det et verksted/bod i andre enden av garasjen som samboeren min skal ha som "furtebu". Bygget på høyre side er naboen sitt og der tomta vår slutter på den siden. Dette er rett uttafor inngangsdøra. Den store hengebjørka er ca 150 år gammel og bare kjempe fin :D
Det er også en stor fin lindehekk mot naboen,så huset ligger i skjul for de. Til neste år når tæla har gått i bakken,så skal vi gjerde inn hele tomten så Vinnie kan løpe løs der og ikke sjenere naboene :)
Vi gleder oss kjempe masse til å flytte inn der og begynne vårt nye liv der :)


4 kommentarer:

  1. Gratulerer atter engang med et kjempe flott hus <3 Og en drøm som går i oppfyllelse for deg/dere! Så gøy å se at ting endelig går din vei! Klem SM

    SvarSlett
  2. Tusen takk snuppa :D Ja,det er nydelig at drømmen vår går i oppfyllelse og at ting endelig går vår vei :D
    Klem til deg også snuppa :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig spennende! Jeg vil også ha et lite hus litt ut i skogen, men jeg får vel vente til jeg har vunnet i lotto (helst potten i vikinglotto).. :P he he..

    Det er lenge å vente da? Jeg hadde blitt sprø av ventingen :P he he

    SvarSlett
  4. Hehe,ja,det var kjempe spennende :) Skjønner godt at du også ønsker deg ett hus i skogen :) Har glemt å oppdatere bloggen,så denne er "gammel",hehe.
    Vi overtok huset 5 oktober :) Så vi har bodd her en stund nå,og vi rett og slett stor trives,det er bare så vanvittig deilig å bo her :)

    SvarSlett